تبلیغات منفی اطراف هتل اقامت احمدی نژاد در منهتن نیویورک


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، "سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای" بیلبوردهای سیاری را همزمان با سفر احمدی نژاد به نیویورک، برای ایجاد فضای ضد ایرانی و ایران ستیزی در سطح شهر نیویورک به راه انداخته است.

روی این بیلبوردها نوشته شده است: " در حالی که پس از ده سال هنوز حادثه 11 سپتامبر را فراموش نکرده‌ایم، شریک غیرفعال القاعده به نیویورک می‌آید."

 

بیلبورد سیاری که در زیر مشاهده می شود، روی یک کامیون نصب شده و در منطقه منهتن نیویورک به مدت یک هفته از خیابان چهل و دوم تا پنجاهم در نزدیکی سازمان ملل به حرکت در خواهد آمد. این کامیون مقابل دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل و همچنین هتل محل اقامت احمدی نژاد توقف خواهد کرد.

دیوید ایبسن مدیر اجرایی سازمان "اتحاد علیه ایران هسته ای" می گوید: "ما مخالف حضور احمدی نژاد هستیم. سفر وی به منهتن با توجه به سوابق وی و همکاری ایران با القاعده بسیار تاثرآور است."

 

حامیان سازمان "اتحاد علیه ایران هسته ای" علیه احمدی نژاد و هتل وارویک - به خاطر اجازه اقامت وی در این هتل – اقدامات خصمانه ای را انجام داده اند.

 

این بیلبورد سیار، همانند بیلبورد مشابه آن در میدان تایمز نیویورک، بر ادعای همکاری و شراکت ایران با القاعده – با استناد به جزئیات منتشر شده از سوی وزارت خزانه داری آمریکا - تاکید می کند.

براساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، ایران متحد القاعده بوده و به القاعده اجازه داده تا از ایران برای کارهایی نظیر انتقال پول، سلاح و جنگجو به پایگاههایی در پاکستان و افغانستان استفاده نماید.

 

این درحالی است که القاعده، نیروهای دست آموز آمریکا و انگلیس می باشند و سالهاست که در ایالت هلمند افغانستان به پایگاه آموزشی آنان توسط نظامیان این دو کشور بدل شده است.

 

همچنین همزمان با این بیلبورد سیار، بیلبوردهایی روی دوچرخه اطراف محل اقامت احمدی نژاد در نیویورک مستقر گردیده است. دوچرخه سواران حامل این بیلبورد از سوی سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای، این بیلبوردها را روز چهارشنبه و پنج شنبه در نزدیکی سازمان ملل و هتل وارویک حمل کردند.

آنها تی-شرتهای سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای را پوشیده و نمونه کوچک همان بیلبورد را با خود حمل می کنند.

 

سازمان "اتحاد علیه ایران هسته ای" همچنین قصد دارد تا توماری را که توسط هزاران نفر از مردم آمریکا امضا شده به دست احمدی نژاد برساند. در این تومار ایران به داشتن برنامه غیر صلح آمیز هسته ای، حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر متهم شده است.

 

سازمان اتحاد علیه ایران هسته ای که از سوی کانون های صهیونیستی حمایت مالی و رسانه ای می شود از هواداران خود که عمدتا از سوی کانون های سلطنت طلب و گروهک منافقین یارگیری شده اند، خواسته تا با تماس با مدیریت هتل محل اقامت محمود احمدی نژاد (هتل وارویک) در نیویورک، مراتب اعتراض خود را به این اقدام وی ابراز کنند. همچنین این سازمان تمامی هتلهای داخلی وارویک در دنور، سیاتل، دالاس و سان فرانسیسکو و شعبات بین المللی آن را تحریم کرده است.


نظرات شما عزیزان:

م.ق
ساعت23:25---2 مهر 1390
با سلام وبلاگتان الحمدلله روز به روز بر محتوا وزیباییی آن افزوده می شود . مقداری دقت بیشتر می خواهد ، دعای امام زمان(عج) را در بالای وبلاگتان قرار دهید .یا علی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody